• 03.12.13, 08:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajakiri Kaja: sündmuste turunduses puhuvad uued tuuled

Ajakirja Kaja värske number uurib, millised trendid valitsevad sündmusturunduses.
Jõulud lähenevad ja sellega seoses on sündmuste korraldamise teema päevakorral – eelkõige nende jaoks, kes soovivad tunnustada oma töötajaid või teha partneritele toreda koosviibimise. Ajakirja Kaja värske number uuribki, millised trendid valitsevad sündmusturunduses, mis takistab uute ideede elluviimist Eesti firmadel ning milliseid häid lahendusi pakuvad turundusspetsialistid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele