• 16.04.14, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lipuvabriku arendusjuht on Egle Raadik-Gonchev

Alates 7. aprillist töötab Lipuvabriku arendusjuhina seni Äripäevas teemaveebide osakonda juhtinud Egle Raadik-Gonchev.
Egle Raadik-Gonchev on teinud müügi- ja turundustööd eri projektide ja ettevõtete juures üle kümne aasta. Marketingi Instituudis aitas ta lanseerida Ekspordirevolutsiooni, samaaegselt tegeledes Lennusadama (Aasta turundustegu Grand Prix 2012) ja Teletorni avamiseelsete välisturundusprojektiga. Lennujaamas käivitas ta Ekspokeskuse turundustegevused. Äripäevas vastutas eri aegadel töötades Meditsiiniuudiste, rahvusvaheliste uudiskirjade News2Biz ja seejärel sektoripõhiseid sündmuseid korraldavate ja uudiseid kajastavate teemaveebide (sh Best Marketing) majandustulemuste eest. Lipuvabrikus on Egle ülesandeks anda uut hoogu müügi- turundustegevustele, arendada ettevõtet strateegiliselt ning leida eksporditurge.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele