• 10.06.14, 13:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitaalturunduse trendid Eestis 2014, osa II

Best Marketing uuris erinevate Eestis tegutsevate digitaalturunduse spetsialistide käest, mida nad peavad olulisemateks trendideks Eesti digitaalturunduses aastal 2014. What is hot and what is not. Kommenteerivad Paap Peterson (Gemius), Joao Rei (Idea Lab), Hendrek Kraavi (ADM) ja Kaupo Kalda (OKIA).
Käesolevas artiklitesarjas toome välja olulisemad trendid, mis leiavad pikemalt käsitlemist ka 18. - 19. septembril toimuval digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet 2014.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele