Oktoobrist juhib reklaamiagentuuri TBWA\Guvatrak uus tegevdirektor Merle Raie, kes on samuti ka turundusagentuuri TEQUILA\ tegevjuht.
Merle on turundusalal töötanud ligi 20 aastat. Enne TBWA-d juhtis ta kontsertagentuuri Tallinna Filharmoonia turundust - Merle turundada olid Tallinna Filharmoonia erinevad kontsertprojektid, Tallinna Kammerorkester, Birgitta Festival ja Mustpeade maja. Enne Tallinna Filharmooniat oli Merle Eesti Ekspressi turundusjuht. Ekspressis töötades õnnestus tal olla ka Rahva Raamatu turunduse käivitaja. Samuti on ta varasemalt olnud Kaupmees & KO turundusjuht ning Hansapanga elektrooniliste kanalite müügi- ja turundusjuht.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.