• 18.02.15, 14:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hando Sinisalu: turunduse elutöö preemia annaksin EMT-le

Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2014 meenutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu, kes läheneb teemapüstitusele täiesti isiklikust vaatenurgast – kuidas on turundus mõjutanud (või mitte mõjutanud) tema tarbimisharjumusi aastal 2014. 
Lähenen teemapüstitusele täiesti isiklikust vaatenurgast – kuidas on turundus mõjutanud (või mitte mõjutanud) minu tarbimisharjumusi aastal 2014. Vaatame asja valdkonniti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele