• 20.03.15, 17:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loovagentuur Blumm otsib turunduse projektijuhti

Lisainfo telefonil 5666 0973 (Gerly Tuisk).
Blumm on üks äraütlemata mõnus koht. See on tarkade lahenduste tagatuba ja heade mõtete kasvulava. Meie kirg on leida lahendusi, mis eristuvad tavapärsest nii idee, sisu, kui vormi poolest. Me unistame suurelt, mõtleme laialt ja tegutseme targalt. Meid viib edasi pidev uudishimu. Milline reklaam töötab? Mis eristab head reklaami halvast? Kuidas jõuda õige sihtgrupini? Mismoodi moos kommi sisse saab? Neile ja paljudele teistele küsimustele otsime me vastuseid. Mõned vastused on meil juba olemas. Uudishimulikud võivad meie käest küsida või siis meile tööle tulla!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele