• 22.06.15, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kognitiivne neuroteadus: ära usu, mida tarbija räägib

Neuroteaduslikest uuringutest on seoses turundusega viimastel aastatel palju juttu olnud. On teada, et turundus peab rääkima lugu ja looma emotsiooni, aga ikka veel tehakse reklaame, mis püüavad tarbijat ratsionaalsete argumentidega kõnetada. Sellest, kuidas tarbijad otsuseid langetavad, rääkis Cannes Lionsil psühholoogiadoktor Itiel Dror.
Itiel Dror
  • Itiel Dror
Cannes Lionsil esines eile University College Londoni (UCL) teadlane, psühholoogiadoktor Itiel Dror, kelle tööks kognitiivse neuroteadlasena on kohtuekspertiisi-, lennunduse- ja meditsiinivaldkonna nõustamine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele