Moodsas ettevõttes pole turundaja roll pelgalt firma logoga kruuside tellimine. Edukas turundus on strateegiline, see on mõtteviis. Oleme kogu Pärnu Turunduskonverentsi kava kokku pannud just selles võtmes - tule, osale ja saa juurde enesekindlust ka oma ettevõttes strateegilisema rolli täitmiseks!
- Pärnu Turunduskonverentsi esinejad Mikael Korgerus Roman ja Tscäppeler
1. SAAD JUURDE ENESEKINDLUST: Moodsas ettevõttes pole turundaja roll pelgalt firma logoga kruuside tellimine. Edukas turundus on strateegiline, see on mõtteviis. Oleme kogu Pärnu Turunduskonverentsi kava kokku pannud just selles võtmes - tule, osale ja saa juurde enesekindlust ka oma ettevõttes strateegilisema rolli täitmiseks!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.