• 31.08.15, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

5 põhjust, miks osaleda Pärnu Turunduskonverentsil

Moodsas ettevõttes pole turundaja roll pelgalt firma logoga kruuside tellimine. Edukas turundus on strateegiline, see on mõtteviis. Oleme kogu Pärnu Turunduskonverentsi kava kokku pannud just selles võtmes - tule, osale ja saa juurde enesekindlust ka oma ettevõttes strateegilisema rolli täitmiseks!
Pärnu Turunduskonverentsi esinejad Mikael Korgerus Roman ja Tscäppeler
  • Pärnu Turunduskonverentsi esinejad Mikael Korgerus Roman ja Tscäppeler
1. SAAD JUURDE ENESEKINDLUST: Moodsas ettevõttes pole turundaja roll pelgalt firma logoga kruuside tellimine. Edukas turundus on strateegiline, see on mõtteviis. Oleme kogu Pärnu Turunduskonverentsi kava kokku pannud just selles võtmes - tule, osale ja saa juurde enesekindlust ka oma ettevõttes strateegilisema rolli täitmiseks!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele