• 19.11.15, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lainas ja Vaarik rajasid sõnumiagentuuri Akkadian

Kadri Lainas lahkus Prismast ja asutas koos Daniel Vaarikuga sõnumiagentuuri Akkadian. Prisma turundust juhib nüüd Silver Säga.
Kadri Lainas
  • Kadri Lainas Foto: Äripäev
"Leidsime Danieliga, et täiendame oma teadmistega üksteist päris hästi. Me ei soovi olla Eesti turu suurim ettevõte, kuid soovime olla väga head, seepärast otsime andekaid inimesi kellega koostööd teha," kommenteeris Kadri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele