Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Password 2016 programm
Eesti kõigi aegade suurim turunduskonverents Password, mis tänavu ühendab loovuse ja äri, toimub 17.–18. märtsil 2016 Tallinnas Saku Suurhallis. Koostöös ETKALiga leiab 18. märtsi õhtul samas kohas aset ka loovusfestivali Kuldmuna galaõhtu. Passwordi pilet sisaldab nii Kuldmuna seminare kui ka Kuldmuna gala pääset!
Password 2016 peateema on loovuse ja äri ühendamine. Turundus ja reklaam on olemuselt piiripealsed valdkonnad, milles on ühendatud nii kunst kui ka äri. Paljud kipuvad loovust ja äri vastandama. Tõestame Passwordil, et loovuse ja ärilise edukuse vahel vastuolu ei ole.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.