Maxima Eesti turundusdirektorina asus ametisse varasem Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
- Jaanika Terasmaa Foto: Maxima
Maxima Eesti tegevdirektori Vygintas Šapokase sõnul on tänavu Eestis 12. tegutsemisaastat tähistanud Maxima jaekett jõudnud suurima kliendiarvuni ning ettevõtte kaubamärk on tõusnud kümne Eesti armastatuima hulka. "Meie turundustiimi eesmärgiks on Jaanika juhtimisel veelgi efektiivsemalt müügitegevust ning brändi tuntust edendada, et seeläbi täiendavalt kliendilojaalsust suurendada," märkis ta.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.