Henrik on Musta üks asutajatest (2009), olnud kõik ülejäänud aastad kliendi aga ka vähesel määral nõuandja rollis. Augustist 2016 liitus full-time Musta tiimiga.
“Töötanud olen Eesti Ekspressi turundusjuhina, City Motorsi juhatajana ja Taxify Eesti tegevjuhina. Ma ei ole loomupäraselt väga hea projektijuht aga õpin siin meistritelt nagu Triin, Liis ja Mari-Liis. Ma ei oska kirjutada riigihankeid nagu Margus. Mul ei ole kogemusi meediaostul nagu Dianal ja ma ei oska kujundada nagu Gert, Triin, Joosep ja Liisa. Ma ei oska seda teha - aga selles peitubki agentuuri võlu:) Küll aga on mul peaaegu alati ideid. Kui ma millegi toimimisse usun, siis argumenteerin ja kaitsen. Lähtun turundusasjades põhimõttest: eristu või sure! Soovitan ja tahan teha asju nii, nagu konkurendid ei tee."
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.