Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Programmatic moodustab juba 70% UK digireklaami mahust
Desktop reklaam on languses, mobiilireklaam ja programmatic jätkavad võidukäiku. USA uuringufirma eMarketer prognoosib, et programmatic osakaal moodustab käesoleval aastal tervelt 70% Suurbritannia digitaalreklaami käibest. Võrreldes eelmise aastaga on programmaticu kasv olnud tervelt 44%.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.