Lennufirma JetBlue viis hiljuti läbi sotsiaalmaigulise kampaania, mille emotsionaalne sisu läks videona viraalseks ning tõstis tublisti ettevõtte mainet ja tuntust.
- "FlyBabies" kampaania Foto: http://assets.creativity-online.com/images/work/print/j/e/t/JetBlue_FlyBabies16.jpg
Kampaania nimega “FlyBabies” keskendus probleemile, mille keskmeks on lennukites nutvad lapsed ja sellest lärmist kannatavad kaasreisijad. Tihti ei õnnestu lapsega lendamist aga vältida. Emadepäeval toimunud lennul New York – California kuulutas lennufirma esindaja kõigile lennukis viibijatele, et iga lapse nutu pealt saavad nad järgmiselt lennult 25% soodust. See tähendas, et nelja nutmise puhul saavad nad järgmise lennu sootuks ilma rahata. Loomulikult nutsid lapsed neli korda ning seekord ootasid kaasreisijad neid nutuhooge lausa huviga. Sellest reisist valmis video, mida on vaadatud üle viie miljoni korra.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.