• 03.11.16, 19:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2016 parim veebilehe arendus: Sepa jalgpallistaadion

Tartu jalgpallistaadioni jaoks koguti raha veidi teistmoodi kui tavaliselt – agentuuri Neway abiga sai iga soovija soetada endale ruutmeetri rajatavast staadionist.
Jaan Naaber agentuurist Neway auhinda vastu võtmas
  • Jaan Naaber agentuurist Neway auhinda vastu võtmas Foto: Veiko Tõkman
Probleemi olemus: Tartu vajas altküttega kunstmurukattega jalgpalliväljakut, kus saaks ka talvel treeninguid pidada ja väheneks vigastuste oht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele