• 17.01.17, 09:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milline oli aasta 2016 meeldejäävaim turundustegu? (III osa)

Uurime juba kolmandat korda, milline turundustegu on eelmisest aastast oma ala proffidele meelde jäänud – nii mõnigi tegu saab esile tõstetud juba mitmendat korda (näiteks Maanteeamet). Arvamust avaldavad Statoili turundusjuht Diana Veigel, EBSi korraline professor Katri Kerem, agentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval ning Sprite, Fanta, Nestea, Schweppes Baltikumi brändijuht Kaija Kevvai.
Diana Veigel
  • Diana Veigel
AASTA TURUNDUSTEGU 2016
Ametliku Aasta Turundustegu 2016 valib konkursile esitatud tööde põhjal ekspertžürii. Turundustegu 2016 finaliste näeb Password 2017 laval 17. märtsil Tallinnas Saku Suurhallis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele