Passwordi esineja Ian Leslie rääkis oma ettekandes sellest, miks täpselt sihitud reklaam ei pruugi töötada ning kasvu võib ettevõttele tuua hoopis massimeedia.
- ian Leslie Foto: Marko Mumm
Iani ettekanne tekitas kuulajates palju vastakaid arvamusi: kas tema väljatoodud mõte kehtib ikkagi kõikide ettevõtete ja strateegiate puhul? Kas ei põhine see idee lihtsalt mõne suure korporatsiooni ebaõnnestunud kampaanial, mille põhjal ei tohiks teha järeldusi üldisele digiturundusele? Loe ja mõtle kaasa, kas ja kuidas oponeeriksid brändingustrateeg Ianile sina? on küll saavutatud, aga müügitulemustes see ei kajastu. Iani sõnul vajab digimaailm reformi ning ettevõtted peavad mõistma, et see lähenemine, mis oli trendiks 70ndatel, töötas: tunde tekitamine brändi ümber on oluline.), mitte püsiklientides – näiteks Coca-Cola bränd ongi suunatud tarbijatele, kes ainult aeg-ajalt nende tooteid ostavad.”.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.