• 18.04.17, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jagame nänni ja fännid tulevad, kuid kas ka tõelised fännid?

„Jaga ja võida“ kampaaniad on ka „jaga ja kaota“ kampaaniad, sest on teatud tüüp inimesi, kes osalevad igas võimalikus loosikampaanias, laigivad teie lehte, jagavad postitust, aga suure tõenäosusega ei reageeri kunagi ühelegi teie postitusele.
Andrus Kiisküla
  • Andrus Kiisküla Foto: Veiko Tõkman, Äripäev
On kliente, kes on valmis truult ostma kõike, mida üks firma talle pakub. Kuid sellised superfännid ei tule kohale turundajate levinud käitumisega sotsiaalmeedias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele