• 16.05.17, 18:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eka Ruola: Tesla kulutab turundusele hiigelsummasid, aga mitte makstud reklaamiks

"Hiljuti sattusin lugema artiklit, kus öeldi, et Tesla ei kuluta sentigi turundusele – ja see on ilmselgelt bullshit. Tesla kulutab turundusele hiigelsummasid, nad lihtsalt ei kasuta seda makstud reklaamiks." - Intervjuu Balticbest 2017 žürii esimehe Eka Ruolaga (Hasan & Partners, Soome).
Eka Ruola
  • Eka Ruola
Vaata: www.balticbest.eu 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele