• 28.08.17, 13:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundajad: Eestis on vähe värskeid ja innovaatilisi turunduslahendusi

“Eestis kipuvad turunduslahendused tihti korduma,” ütlevad kolm turundusentusiasti, kes jagavad muljeid eelmisel aastal külastatud Amsterdami turunduskonverentsilt. “Väliskonverentsil külastatud kohalike ettevõtete kohati hullud ideed annavad julgust ka ise midagi uut proovida.”
Arabella Arro, Kalevi tootegrupijuht
  • Arabella Arro, Kalevi tootegrupijuht
Miks külastasid eelmisel aastal Amsterdami turunduskonverentsi ja milliste ideedega sealt naasid? Vastavad Kalevi tootegrupijuht Arabella Arro, MyFitnessi turundusjuht Marika Mäsak ja Circle K turundusjuht Diana Veigel, kes külastasid eelmisel aastal Best Marketingi korraldatud Amsterdami turunduskonverentsi ja tulevad sel aastal ka Berliini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele