Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Digimaailmas on edukad superliidritega töötavad kaubamärgid
Tetra Pak Index 2017 uuring võtab kokku kõige uuemad globaalsed trendid ja võimalused, mis mõjutavad toidu- ja joogitööstust. Tegu on kümnenda sellise uuringuga, mille tänavuseks teemaks oli „digitaalne tarbija“.
Foto: shutterstock.com
Uuring hindab tööstuse kasvuvõimalusi, toetudes kõige uuematele faktidele, andmetele ning trendidele ja võtab arvesse tarbijakäitumist ning muudatusi tööstusvaldkonnas. Kuna online-tarbijate osakaal üha kasvab (hetkel on neid üle 3,6 miljardi), tekib ka uusi võimalusi tarbija tähelepanu püüdmiseks ning kaubamärgi usaldusväärsuse kasvatamiseks.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.