• 07.11.17, 08:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

4 soovitust kliendile parima ostukogemuse pakkumiseks

Internetikaubanduse kiirest kasvust hoolimata on ostukogemus inimestele endiselt tähtis ning jaemüüjate ülesanne on anda inimestele seda, mida nad tahavad. Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa toob välja 4 soovitust, mida teha, et pakkuda klientidele parimat ostukogemust.
Kristjan Hiiemaa
  • Kristjan Hiiemaa
Uuenduslikud lahendused

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele