• 17.01.18, 12:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sami Seppänen: Brändid ühendanud Elisast saab meelelahutusettevõte

Tunamullu Starmani ostnud Elisa kaotas Starmani kaubamärgi ning liitis selle teenused Elisa kaubamärgi alla. Tulevikus senisest enam meelahutusele keskenduv Elisa toob turule Elisa Elamuse TV-teenuse.
Sami Seppänen ja Andrus Hiiepuu
  • Sami Seppänen ja Andrus Hiiepuu
Brändid ühendanud ja meelahutusele keskenduv Elisa toob turule uudse Elisa Elamuse TV-teenuse, mis toob kogu Nuti-TV võimekuse televaatajateni kõik ühes põhimõttel ja muudab meelepärase TV-sisu leidmise lihtsaks. Eilsest ühendas Elisa ka veebi, esindused, klienditeeninduse ja teenused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele