• 10.09.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas olla edukas sisuturundaja? Mine trenni!

Sisuturundus on hetkel väga “kuum” teema nii Eestis kui mujal maailmas. Paljud ettevõtted tegelevad sellega, aga paraku on paljud ka selles pettunud.
Kuidas olla edukas sisuturundaja? Mine trenni!
  • Foto: Shutterstock
Pettumuse allikaid on peamiselt kaks: esiteks tekitab nördimust see, et sinu loodud sisu ei taha keegi lugeda/vaadata/kuulata (ja eriti kadedaks teeb see, kui võrrelda ennast näiteks youtuberitega). Teiseks tekitab pettumust asjaolu, et sisuturunduse tagajärjel müük koheselt ei kasva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele