Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundamine vene sihtrühmale vajab läbimõeldumat ja professionaalsemat lähenemist kui “aktsendiga tõlked”
Osalesin seminaril "Kuidas edukalt müüa ja turundada eestivenelastele". Enne seda seminari polnud ma ausalt öeldes eriti mõelnud, kuidas eestivenelastele reklaamimine käib. Eeldasin, et see ei saa ju ometi nii erinev olla. Ma eksisin.
Kirill Tšernov
Kirill Tšernov
Qminderi digikanalite copywriter ja peatoimetaja Kirill Tšernov: "Kui eksid koolis, saad eksami uuesti sooritada. Turunduses järeleksameid pole, sul on ainult üks võimalus, et inimeste süda võita."
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.