• 03.10.18, 17:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nõgene: tööd toovad juurde edukalt lahendatud tülid

Äripäeva Turunduse TOPi erilehes avaldatud suhtekorraldusfirmade edetabelis saavutas esimese koha kommunikatsioonibüroo Callisto. Eesti mõistes suures kommunikatsioonibüroos on töölaual ikkagi palju ülesmäge lahinguid, intriige, inimlikke kannatusi ning õnnetusi, ütles intervjuus Callisto üks omanikke Merlis Nõgene.
Merlis Nõgene
  • Merlis Nõgene
Mis on edule kaasa aidanud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele