„Rahaga ei ole võimalik panna inimesi teksti sisust siiralt huvituma,“ kirjutab reklaamiagentuuri Must Muna copywriter Triin Guljavin.
Teate, et ühtegi potentsiaalset klienti ei huvita, kas teie ettevõte sai 10, 20 või 30 aastat vanaks. Veel vähem on neil tahtmist lugeda - no ütleme näiteks - 1500 tähemärgi ulatuses selleteemalist kiidulaulu. Osad ei loeks ka siis, kui neile peale makstaks. Teine osa küll loeks, kuid rahaga ei ole võimalik panna inimesi teksti sisust siiralt huvituma. Ometi on tavaline olukord, kus juubilarist ettevõte maksab päris suure summa ajakirjandusele, et lasta endast ilmuda selline sisuturunduslik artikkel, mida enamik raha eest ka lugeda ei viitsi. Irooniline, eksole.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.