• 12.11.18, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Web Summit 2018: Kolme turundaja märksõnad aastaks 2019

Aasta lõpp ei ole enam kaugel ja juba tuleb soovitusi, mõtteid ja trende uue aasta kohta.
Web Summit 2018: Kolme turundaja märksõnad aastaks 2019
  • Foto: Erakogu
Web Summit 2018 suurel laval toimunud sessioonilt “The marketing insider’s tips for 2019” oma mõtteid jagasid kolm väga suure ja pika kogemusega tarka naist: Michelle Peluso (IBM ja Nike), Gail Heimann (Weber Shandwick) ja Rosemarie Ryan (Co:Collective). Esindatud olid hästi nii agentuuri pool, kui ka organisatsiooni pool, kes teeb väga palju ise ja kasutab ka agentuure.

Seotud lood

Uudised
  • 08.11.18, 09:54
WWW leiutaja tahab “lepingut” Internetile
Lissabonis toimuva maailma suurima Web Summit digikonverentsi juhatas sisse WWW leiutaja Tim Berners-Lee, kes tekitas piisavalt segadust peale enda tutvustamist, sest tihti aetakse WWW ja Internet segamini. Märkusena, et Internet leiutati tunduvalt varem Robert E. Kahn ja Vint Cerfi poolt.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele