• 12.03.19, 15:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuula mõtteid valimiskampaania tulemuslikkusest

Valimised on läbi saanud ja nüüd on õige aeg teha omapoolne kokkuvõte kõikidest valimiskampaaniatest. Iga erakond pingutab oma valimisvõidu nimel, lihvides kampaaniaväljundeid paremaks. Iga kampaania tükikene peab väljendama erakonna hoiakuid ja aateid.
Raimond Kaljulaid, Uku Nurk, Urmas Villmann
  • Raimond Kaljulaid, Uku Nurk, Urmas Villmann
Lubadused letti

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele