Tundub, et turundajad ei ole enam nii entusiastlikud ja vaimustunud oma tööst, kui nad kunagi olid, spekuleeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektor Tiina Hiob.
- Tiina Hiob, Heily Aavik, Tiina Tali, Hando Sinisalu
Turundutegu 2018 žürii liige ja agentuuri La Ecwador juhi Heily Aavikul on mulje, et turundustegude tase on aastatega nõrgemaks läinud. „Kui vaadata, mis ta oli aastaid tagasi, siis tööde sisuline pool, mis puudutab turundusteo mõttes uudsust ja omanäolisust, siis seda nii palju näha polnud, kui aastaid tagasi,“ ütles Aavik.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.