• 13.05.19, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kantar Emor: Facebook ja Google neelasid 13 miljonit eurot Eesti reklaamiraha

Facebook ja Google neelasid eelmisel aastal koos nendega seotud Instagrami ja YouTube´iga Eesti turult ligi 13 miljonit eurot reklaamiraha ja kasvasid võrreldes aasta varasemaga tervelt 38 protsenti, sellal kui Eesti kohalik internetireklaamiäri tammub paigal.
Kantar Emor: Facebook ja Google neelasid 13 miljonit eurot Eesti reklaamiraha
  • Foto: Reuters/Scanpix
Eesti kohaliku internetireklaamituru kogumaht oli mullu 20,24 miljonit eurot ja see kasvas vaid 0,5 protsenti, mis tähendab, et Facebook ja Google teenisid Eestist internetireklaamiga rohkem kui ükski siinne meediaettevõte. Kõigi globaalsete reklaamimüüjate maht kokku oli aga veelgi suurem ehk üle 40 protsendi Eesti reklaamiostjate poolt internetti panustatud rahast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele