• 21.05.19, 08:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omniva otsib tulevase jõulupostmargi autorit

Omniva kuulutas välja auhinnafondiga konkursi aasta populaarseima postmargi kujunduse leidmiseks. Sarnaselt viimastele aastatele tuleb ka tänavune jõulumark eriline – see trükitakse vildile.
Omniva otsib tulevase jõulupostmargi autorit
„Kutsume postmargikonkursil osalema kõiki loomevaldkonna inimesi ja huvitatud organisatsioone. Postmargist on saamas emotsionaalne toode – inimesed tahavad täna kirja või kaardiga edastada just emotsiooni, mitte infot,“ ütles Omniva postiäri turundusjuht Maria Britikovski. „Seetõttu ootamegi kavandeid, mis on ühest küljest innovaatilised ning esinduslikud, teisalt aga jõuluteemalised ja meeleolukad.“
Kujundajatelt oodatakse hiljemalt 21. juuniks jõulupostmargi ning selle juurde kuuluva esimese päeva ümbriku ja esimese päeva templi kavandit. Konkursil osalemiseks tuleb kavandid esitada nii digitaalsete failidena kui ka paberil.
Lisaks sellele, et konkursi võidutöö jõuab päriselt aasta kõige populaarseimale margile, auhinnatakse konkursi võitjat ka 1000 euro suuruse preemiaga. Lisaks saab 500 euroga tasustatud ka teine koht ning 100 euroga kolmas koht. Konkursile esitatud töid hindab komisjon, kuhu kuuluvad EKA graafilise disaini osakonna projekti koordinaator Sandra Nuut, Omniva juhatuse liige Kaida Kauler, postmargi tootejuht Ain Muldmaa, margikunstnik Indrek Ilves, teenusejuht Kärt Kõiva ning turundusjuht Maria Britikovski. Konkursi tulemused kuulutatakse välja 21. juulil.
Omniva on juba kolm korda jõulude eel välja andnud lõhnava postmargi ning möödunud aastad on tõestanud, et kuigi kirjamahud üldiselt langevad, on jõulukaartide saatmine jätkuvalt populaarne. Kui Eesti esimene piparkoogilõhnaline jõulumark 2016. aastal ilmus, oli nii meedia kui ka klientide huvi ootamatult suur ja margid said kiirelt postkontorite lettidelt otsa. Erilise margiga kirja soovisid oma lähedastele ja sõpradele saata ka need, kes polnud seda juba aastaid teinud.
Eripäraste markide populaarsus sai kinnitust ka aasta hiljem kui turule tuli kaneelilõhnaline mark, mis sai samuti väga sooja vastuvõtu osaliseks. Hitiks kujunes ka 2018. aastal ilmunud mandariinilõhnaline Tallinna Raekoja jõuluturu motiiviga mark ning EV100 juubeliks ilmunud hõbemargi esimene tiraaž müüdi välja juba ilmumispäeval.
Konkursi lähteülesanne ja kandideerimiseks vajalik täpsem info on leitav Omniva kodulehelt https://www.omniva.ee/postmargikonkurss.
Täpsema lisainfo saamiseks ja küsimuste korral konkursil osalemise kohta pöörduge palun aadressil [email protected].

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele