• 18.06.19, 14:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loovagentuuriga Newton liitusid Henrik Kalmet ja Johan Kallas

Loovagentuur Newton sai hiljuti koguni kahe talendi võrra rikkamaks. Suve hakul on loovjuhina kohad sisse võtnud ligi kümneaastase reklaamikogemusega Johan Kallas ning näitleja ja lavastajana tuntud Henrik Kalmet.
Henrik Kalmet
  • Henrik Kalmet Foto: Virge Viertek
Newtoni juhi Tiina Marandi sõnul oli Henrik Kalmetiga juba varasemalt projektipõhiselt koostöökogemus olemas ja sellest kasvaski välja püsiv töösuhe. Täiendavalt oli aga soov leida tugeva disainitaustaga inimest, kelleks sai pikalt reklaamivaldkonnas tegutsenud ja ka eelnevalt loovjuhina töötanud Johan.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele