Loovagentuur Newton sai hiljuti koguni kahe talendi võrra rikkamaks. Suve hakul on loovjuhina kohad sisse võtnud ligi kümneaastase reklaamikogemusega Johan Kallas ning näitleja ja lavastajana tuntud Henrik Kalmet.
- Henrik Kalmet Foto: Virge Viertek
Newtoni juhi Tiina Marandi sõnul oli Henrik Kalmetiga juba varasemalt projektipõhiselt koostöökogemus olemas ja sellest kasvaski välja püsiv töösuhe. Täiendavalt oli aga soov leida tugeva disainitaustaga inimest, kelleks sai pikalt reklaamivaldkonnas tegutsenud ja ka eelnevalt loovjuhina töötanud Johan.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.