• 02.07.19, 23:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turismikampaania sai Euroopas kõrge tunnustuse

Läinud nädala lõpus jagati Londonis areneva Euroopa ehk algatuse Emerging Europe auhindu. Algatus tunnustab riike panuse eest regiooni arengusse, majanduskasvu ja teadmiste avardamisse. Ligi 230 nomineeritud tegevuse hulgast sai EASi turismiarenduskeskuse kampaania #EstonianWay parima turismikampaania auhinna ning EASi välisinvesteeringute keskus riiklike investeeringuagentuuride arvestuses teise koha.
Eesti turismikampaania sai Euroopas kõrge tunnustuse
#EstonianWay kampaania muudab mõjukad välismaalased omamoodi Eesti saadikuteks. Selle idee on siduda läbi põneva reisielamuse Eestiga inimesi, kelle sõnal on oma kaasmaalaste või ka rahvusvaheliste jälgijate seas tuntav kaal. Turismiarenduskeskusel on õnnestunud #EstonianWay-ga liita nii sportlasi, muusikuid, ettevõtjaid, ajakirjanikke kui ka sotsiaalmeedia arvamusliidreid kogu maailmast. Siin käinud kuulsused on kogenud erilisi Eesti moodi elamusi, nagu jääteel sõitmine, korilus, regilaul, saunas käies jääauku hüppamine. Vanade traditsioonide ja kaasaegse turunduse kokkupanek on tekitanud rahvusvahelist huvi ning kampaania on jõudnud enam kui 90 miljoni inimeseni enam kui 100 riigist.
„Kui oma Eesti elamusi näitavad rahvusvahelised staarid ja suure sotsiaalmeedia jälgijaskonnaga mõjuisikud, tunnevad vaatajad huvi, mis paik see Eesti on, ja leiavad loodetavasti varem või hiljem ka ise tee Eestisse,“ ütles turismiarenduskeskuse turismiturunduse valdkonnajuht Heili Klandorf-Järvsoo. Võit tuli 10 auhindadele nomineeritud riikliku turismikampaania hulgast.
EASi välisinvesteeringute keskus sai riiklike investeeringuagentuuride arvestuses Leedu järel teise koha. „Eesti võistleb välisinvesteeringute riiki meelitamise nimel kõigi teiste riikidega. Silmapaistmiseks on vaja oma luugu ja paistab, et meil on see tekkimas, sest meid teatakse,“ ütles Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Viljar Lubi. Möödunud aastal ulatus EASi välisinvesteeringute keskuse otseste välisinvesteeringute maht 324 miljoni euroni ja investorid lõid üle Eesti ligikaudu 1500 uut töökohta. Nomineeritud oli 23 Euroopa riigi investeeringuagentuurid. Peamiselt hinnati investeeringuagentuuride kommunikatiivsust ja päringutele vastamise võimekust.
Eesti ekspordiesindaja Londonis Andreas Heiki Pant turismiauhinna võidu puhul kõnet pidamas.
  • Eesti ekspordiesindaja Londonis Andreas Heiki Pant turismiauhinna võidu puhul kõnet pidamas.
Lisaks oli auhindade jagamisel nomineeritud pakirobotide arendamisega tegelev Cleveron, kes kandideeris globaalse tšempioni kategoorias.
Hiljuti valis suurettevõtete juhtide ja otsustajate seas populaarne ajakiri Site Selection EASi välisinvesteeringute keskuse juba teist aastat järjest parimaks välisinvesteeringute agentuuriks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele