• 17.07.19, 15:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: uus karastusjook Barley Bros

Barley Bros limonaadid on valmistatud uue tehnoloogia baasil ning ei sisalda kunstaineid ega lisatud suhkruid - kogu magusus on saadud odra pruulimise teel. Toote lansseerimiskampaaniat kommenteerisid Saku turundusjuht Eva Maarend ning Taevas Ogilvy copywriter ja loovjuht ning Kõrgema Kunstikooli Pallas copywriting'u õppejõud Lauri Tikerpe.
Nädala kampaania: uus karastusjook Barley Bros
Kerge mulliga Barley Bros limonaad on kooslus mahlast, ürtidest ja odra pruulimisel saadud magususest. Hetkel on valikus kaks karastusjooki: leedriõie ja laimi maitsega ning marja ja rosmariini maitsega. Eesti on Barley Brosi jaoks üks viiest pilootturust maailmas, lisaks Eestile müüakse seda veel Prantsusmaal, Lätis, Leedus ja Venemaal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele