Barley Bros limonaadid on valmistatud uue tehnoloogia baasil ning ei sisalda kunstaineid ega lisatud suhkruid - kogu magusus on saadud odra pruulimise teel. Toote lansseerimiskampaaniat kommenteerisid Saku turundusjuht Eva Maarend ning Taevas Ogilvy copywriter ja loovjuht ning Kõrgema Kunstikooli Pallas copywriting'u õppejõud Lauri Tikerpe.
Kerge mulliga Barley Bros limonaad on kooslus mahlast, ürtidest ja odra pruulimisel saadud magususest. Hetkel on valikus kaks karastusjooki: leedriõie ja laimi maitsega ning marja ja rosmariini maitsega. Eesti on Barley Brosi jaoks üks viiest pilootturust maailmas, lisaks Eestile müüakse seda veel Prantsusmaal, Lätis, Leedus ja Venemaal.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.