Meediaagentuuri Mindshare Eesti etteotsa asus 15-aastase turunduskogemusega Maarja Kaalep.
Enne seda töötas Kaalep Tallink Grupis, kus 3 aastat juhtis Eesti turundustiimi ning 2 aastat vastutas kogu grupi digiturunduse eest. Lisaks sellele on tal pikaajaline kogemus meediaagentuurist MediaCom, kus ta 7 aastat haldas erinevate klientide meediategevusi.
“Võtsin pakutud väljakutse vastu, kuna näen, et minu varasem töökogemus just kliendi poolel annab mulle hea stardipositsiooni, et pakkuda Mindshare'i praegustele ja tulevastele klientidele nende ootustele vastavat strateegilist tuge ning aidata neid oma ärilisi eesmärke ellu viia.”
Maarja visioon on tuua meediaagentuuri uusi tegevussuundi ning tugevdada veelgi analüütilist ning digimeedia kompetentsi läbi motiveeritud ja tugeva tiimi, et konkurentsitihedal meediamaastikul edukas olla.
Mindshare Eesti on 1997. aastal loodud meediaagentuur, kelle suurimateks klientideks on Unilever, Sanofi, Danone, Ergo Kindlustus, Apollo Kino, Citycon, Kreditex.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.