Case study: RMK andis AI-le veidruste loomiseks vaba voli
RMK-le sobis see, et saan sõidab tagurpidi ja inimene istub valepidi looma seljas, ideaalselt. Ka lendama pani inimesi AI ise, sõnas RMK turundusjuht Anu Lill.
RMK turundusjuhi Anu Lille sõnul oli nende selleaastase jõulukampaania üheks eesmärgiks teavitada inimesi võimalusest soetada endale jõulupuu taskukohase hinna eest (alates 3 eurost). „Kampaania peamine eesmärk on anda aga inimestele põhjus minna pimedal, külmal, tänavu veel ka märjal ajal loodusesse ühiselt pere või sõpradega aega veetma. Sihtrühmaks on meie jaoks kõik Eesti inimesed.“
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
Not Perfect tunneb, et loovagentuurina ei ole nende öö üksnes kasvatada oma klientide ärisid, vaid neil lasub vastutus kasutada loovust ka selleks, et juhtida tähelepanu probleemidele, mis vajavad ühiskonnas hädasti lahendust.
"Digiturunduse praktikumis" vestlevad saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst ja AI‑startupi UKU kaasasutaja Henrik Aavik sellest, kuidas tehisintellekti abil muuta müük ja turundus tõhusamaks ja isikupärasemaks.
Kantar Emori jõuluteemalisest uuringust selgub, et päkapikud on lastega peredes endiselt väga usinalt käimas ning igasse seitsmendasse Eestimaa peresse on tänavu oodata ka jõuluvana.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.