• 23.12.24, 07:30

Case study: RMK andis AI-le veidruste loomiseks vaba voli

RMK-le sobis see, et saan sõidab tagurpidi ja inimene istub valepidi looma seljas, ideaalselt. Ka lendama pani inimesi AI ise, sõnas RMK turundusjuht Anu Lill.
Case study: RMK andis AI-le veidruste loomiseks vaba voli
  • Foto: RMK
RMK turundusjuhi Anu Lille sõnul oli nende selleaastase jõulukampaania üheks eesmärgiks teavitada inimesi võimalusest soetada endale jõulupuu taskukohase hinna eest (alates 3 eurost). „Kampaania peamine eesmärk on anda aga inimestele põhjus minna pimedal, külmal, tänavu veel ka märjal ajal loodusesse ühiselt pere või sõpradega aega veetma. Sihtrühmaks on meie jaoks kõik Eesti inimesed.“

Seotud lood

Uudised
  • 06.12.24, 09:27
RMK kommunikatsiooni- ja turundusjuht: meie metsarajad konkureerivad Netflix’iga
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
Uudised
  • 20.12.24, 16:49
Not Perfect lõi kampaania, mis läheb hinge: jõuluõudus laste silmade läbi
Not Perfect tunneb, et loovagentuurina ei ole nende öö üksnes kasvatada oma klientide ärisid, vaid neil lasub vastutus kasutada loovust ka selleks, et juhtida tähelepanu probleemidele, mis vajavad ühiskonnas hädasti lahendust.
Saated
  • 20.12.24, 15:39
Müügimaailma tulevik: personaliseeritud müük tehisintellekti abil
"Digiturunduse praktikumis" vestlevad saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst ja AI‑startupi UKU kaasasutaja Henrik Aavik sellest, kuidas tehisintellekti abil muuta müük ja turundus tõhusamaks ja isikupärasemaks.
Uudised
  • 20.12.24, 10:12
Uuring näitab, kuidas tähistavad eestimaalased sel aastal jõule
Kantar Emori jõuluteemalisest uuringust selgub, et päkapikud on lastega peredes endiselt väga usinalt käimas ning igasse seitsmendasse Eestimaa peresse on tänavu oodata ka jõuluvana.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele