• 23.12.24, 14:02

Uuring: tarbijatel on brändidele järjest kõrgemad nõudmised

Havasi ülemaailmsest brändiuuringust nähtub, et tarbijat ei peta enam tühjade lubadustega, vaid otsustavaks saab, kas need väärtused, millega brändid end identifitseerivad, väljenduvad ka tegudes.
Havas Creative’i PR strateeg Merit Pärnpuu
  • Havas Creative’i PR strateeg Merit Pärnpuu
Oleme jõudnud püsiva kriisi ja ebakindluse ajajärku. Hoolimata sellest – või just sellepärast – vaatab suurem osa inimestest tulevikku optimistlikult ning tunneb omavat enda elu üle kontrolli. Tarbijate kiindumus brändi on tugevas seoses sellega, kuivõrd aktiivselt brändid päriselt ka üksikisiku, kogukonna ja planeedi heaollu panustavad.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.24, 06:50
Nõrgal brändingul on oma hind
Silmapaistev bränding võimaldab oma toote või teenuse eest rohkem raha küsida, kinnitab disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Uudised
  • 05.01.24, 00:00
Brändi tähtsus digitaalses turunduses
Kui sa pole täna veel mõistnud, et brändikujundus on hädavajalik kõigile ettevõtetele, kes soovivad digimaailmas turundada, siis on aeg hakata sellele tähelepanu pöörama.
Saated
  • 18.06.24, 14:00
Kuidas luua brändikeelt, mis aitab sinu ettevõttel silma paista ja eristuda konkurentidest?
"Eetris on turundusuudised" saates uurime, kuidas teha oma brändile auditit ning mida võib kaasa tuua brändikeele uuendamine.
Uudised
  • 27.11.23, 16:32
Bolti brändidisaini juht: brändi tuntus ei ole meile oluline
Bolti brändidisaini juhi Kaarel Kala sõnul ei ole nende eesmärk niivõrd brändi tuntust kasvatada, vaid ennekõike on oluline hea maine ja et brändi kuvand ning toode ja teenus oleksid omavahel kooskõlas. Lisaks märkis ta, et nende jaoks ei ole tähtis, et Bolti Eestiga seostataks.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele