MyFitness Grupi turundusjuht Marika Mäsak tõdes, et neil ei ole digiturunduses suuri pettumusi ette tulnud ja haibitud asjadega ilma reaalse vajaduseta kaasa ei minda.
- MyFitness Grupi turundusjuht Marika Mäsak
12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Ürituse eel küsime turundajatelt, millised on nende arvates digiturunduse trendid ja väljakutsed.
Suurimad väljakutsed digiturunduses?
Oluline on olla valdkonna kiire arenguga kursis. Lisaks jälgida, et digikommunikatsioon järgib ja peegeldab MyFitnessi üldiseid brändingu väärtusi nii disaini kui sisu poole pealt. Tähtis on ka online ja offline tiimi ja kommunikatsiooni sünergia.
Millisele digiturunduse valdkonnale plaanite järgmisel aastal rohkem raha kulutada kui seni?
Otseselt eelarvet suurendada ei plaani, aga fokusseerime järjest enam analüütikale ja platvormidele, mis aitavad statistikat koguda, analüüsida ja kuvada ning seeläbi oma tegevusi digiturunduses veelgi paremini sihtida ja planeerida.
Suurim pettumus ehk mis on tundunud digiturunduses esmapilgul lootustandev, aga hiljem selgus, et tegelikult on lihtsalt hype?
Üldiselt meie MyFitnessis ei ole suurte hype'idega kaasa läinud, pigem juhindume ikkagi reaalsetest vajadustest – nii enda sisemises töös kui ka liikmete paremaks kommunikeerimiseks ja teenindamiseks.
Otseselt suuri pettumusi ei olegi ette tulnud. Kunagi proovisime sisse viia ühildatud platvormide kasutamist erinevate SoMe ja digikanalite haldamiseks ning kolme eri turu (Eesti, Läti ja Leedu) kommunikatsiooni ühtlustamist sotsiaalmeedias, ent jõudsime järeldusele, et liigne unifitseerimine reaalsuses paraku hästi ei toimi.
Teema: Digiturundusest turundusjuhile
Toimumise aeg: 12.-13. november 2019
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.