• 30.12.19, 17:59

Trükitööstuse TOPi võitja: omamata lõpptoodet või brändi, peame panustama teiste äri edule

Kolm järjestikust aastat edukaimaks trükikojaks tõusnud Data Print OÜ uus juht Triin Anette Kaasik nendib, et etiketiäri erineb Baltikumis ja Põhjamaades kõige rohkem kasvutempo poolest, kus Eestil, Lätil ja Leedul on selge edumaa.
Triin Anette Kaasik
  • Triin Anette Kaasik
„Baltikumis on see suhteliselt kiire kasvuga valdkond, erinevalt Põhjamaadest, kus paigalseisu tõttu mahud väga ei kasva,“ räägib Data Print OÜ juht Triin Anette Kaasik, selgitades, et see on tingitud peamisest kliendisegmendist – toidutööstusest. „Kuna toidutööstus on järjest rohkem konsolideerunud, tehakse hankeid üle riigi ega sõlmita lepinguid vaid kohalike tarnijatega, vaid otsitakse ka mujalt.“ Ta jätkab, et hinnakonkurentsis on aga Baltikumi tootjad paremas positsioonis kui Skandinaavia kohalikud tootjad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele