4.-5. märtsini 2020 toimub Saku Suurhallis turunduskonverents Password, mille teemaks on sel korral responsible marketing. Vaata, millised organisatsioonid ennast praeguseks kirja on pannud, ja tule ka!
- Password 2019 korraldustiim Foto: Photo:Marko Mumm
Teemad ja esinejad, 1. päev
Polaaruurija, Guinnessi rekordi omanik ja presidendi kliimanõunik Timo Palo alustab päeva saalisolijate sulatamisega, et kõik oleksid ühel lainel – Põhja-Jäämere sulamise lainel – ja mõtleksid, kuidas kliima soojenemine meie laste elu mõjutab.
"Teeme ära" liikumise algataja Rainer Nõlvak räägib, kuidas ilma keskkonda saastamata rohkem müüa. Nõlvak arvab, et majanduskasvu ja säästliku eluviisi vahel pole tingimata vastuolu.
Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert
Heidi Reinson selgitab,
kuidas tarbijate hoiakuid muuta ja nad mugavustsoonist välja tuua. Reinson tugineb sellele, mida neuroteadus ja käitumisökonoomika on tarbijakäitumist uurides avastanud, ja toob praktilisi näiteid, kuidas
turundajad saavad müksamisega (ingl k
nudging)
panna tarbijaid vastutustundlikumaid valikuid tegema.
Enne lõunat leiab aset
vestlusring, kus proovitakse jõuda selgusele,
kas Eesti tarbijale läheb vastutustundlikkus üldse korda. Vestlusringis osalevad Miltton New Nordicsi partner
Annika Arras, Tanki juht
Joel Volkov ja Kantar Emori uuringuekspert
Aivar Voog.
Pärast lõunat astub lavale konverentsi peaesineja, professor
Mark Ritson. Ta on rahvusvaheliselt tunnustatud turundus- ja kaubamärgistrateeg ning töötas 15 aastat turunduskonsultandina maailma suurimas luksuskontsernis LVMH. Ta on kolmel korral saanud aasta ärikolumnisti tiitli ning 2018. aastal nimetati Ritson üheks mõjukamaks isikuks meedias, Tal on doktorikraad turunduses ning tema silmapaistvat kogemust ja panust turundusvaldkonda tunnustas Austraalia turundusinstituut (AMI). Ritson räägib,
miks vastutustundlik turundus Sinu ärile kasulik on.
Loe ka, mida arvavad Mark Ritsonist eestlased, kes tema kursusel on käinud. Sama oluline kui vastutustundlik käitumine, on selle kommunikeerimine. Sustinere partner
Maris Ojamuru räägib
rohepesust, valgepesust ja roosapesust. Veel tuleb juttu
huvigruppide ootustest,
tarneahela läbipaistvusest ja
muutunud ärimudelitest.
Passwordil valitakse välja ka
Aasta Turundustegu 2019. Konkursile Aasta Turundustegu saab töid esitada kuni 19. veebruarini. Seejärel selguvad finalistid, kes esitlevad oma töid Passwordi konverentsi laval. Žürii valib nende seast Grand Prix' võitja. Konkursil osalemine tagab töö esitajale sissepääsu 4. ja 5. märtsil 2020 Passwordi konverentsile. Lisaks valitakse Passwordil Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.
Teemad ja esinejad, 2. päev
Päeva esimeses pooles toimub vestlusring, kus keskendutakse mõjuisikute turundusele. See on täna seaduse silmis hall ala. Mõjuisikutel on teismeliste seas kohati väga suur mõjujõud, aga kas sellega kaasneb ka vastutus? Milline on nende turundajate vastutus, kes mõjuisikuid kasutavad? Arutlevad Promoty asutaja ja juht Aleks Koha, juutuuber Maria Rannaväli ja podcast'i Tissident saatejuht Sille-Kadri Simer.
Päev jätkub vastutustundliku turunduse näidetega erinevatest ärisektoritest. Esinevad Soome panga Alandsbanken turundusjuht
Crista Tammela (
pangandus), Rimi Eesti vastutustundliku ettevõtluse spetsialist
Katrin Bats (kaubandus), Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht
Jaak Mikkel (karastusjoogid), Insplay tegevjuht
Andres Sirel (lastele suunatud äri), Orkla Eesti turundusdirektor
Annika Oja (toidutööstus), Reverse Resources asutaja
Ann Runnel (
moetööstus), Fundwise’i tegevjuht, Hooandja asutaja ja idee Tech Green Pledge üks autor
Henri Laupmaa (
tehnoloogia), L’Oréal Baltikumi ja Poola tegevjuht
Niels Westerbye Juhl (ilutööstus), Eesti Ravimitootjate Liidu nõukogu esimees ja Roche Eesti juht
Kadri Mägi-Lehtsi (ravimitööstus).
Lisaks, Eesti Plastiliidu partner Pilleriin Laanemets räägib pakenditega seotud müütidest ning selgitab, kuidas valida keskkonnasõbralikku pakendit.
P.S. Esinejate nimekiri täieneb jooksvalt.
Peatse kohtumiseni!
www.password.eeSeotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.