• 31.01.20, 15:25

Kuldmuna konkurss on avatud!

Loovusfestival Kuldmuna avas konkurssi, kuhu saavad kõik turundajaid kuni 25. veebruarini oma parimaid töid esitada. Kõige silmapaistvamad loovlahendused ja aasta parimad agentuurid selgitatakse välja 20. märtsil legendaarsel Kuldmuna galal.
Kuldmuna konkurss on avatud!
Kuldmuna korraldaja Turundajate Liidu tegevjuhi Maarit Mäeveeri sõnul on Kuldmunal mitmeid uuendusi. “Kuna Kuldmuna ja ADC*Estonia Disainiauhinnad liitusid, siis on Kuldmunal juures mitu uut kategooriat, kuhu töid esitada. Lisaks kvalifitseeruvad kullaga pärjatud tööd ADC Europe võistlusel, mis annab konkursi edukamatele veelgi hoogu juurde,” ütles Mäeveer.
Sel aastal on festivali teemaks “Loovus liidab”, mis sümboliseerib erinevate loovinimeste koos töötamist ja ühtehoidmist. “Toome esile projekte, mis tõestavad, et kui ühendada omavahel loomingulisus ja ärieesmärgid, sünnivad edukad tööd,” lisas Mäeveer.
Töid hakkab hindama seitse 7-liikmelist žüriid. Žürii esimeesteks vastavalt kategooriale on Anne Tääkre (film ja raadio), Taivi Koitla (disain), Magnus Lužkov (reklaam), Irina Piiskoppel (digi), Kaja Sepp (suhtekorraldus), Priit Mikk (üritusturundus) ja Lauri Tikerpe (Taeva Pesamuna).
Filmi ja raadio kategooria žürii esimehe Anne Tääkre sõnul on suurepärane töö näide heast loovusest. “Reklaam on hea siis, kui ta püüab võimalikult kiiresti vaataja tähelepanu, kuid samas on kvaliteetselt tehtud. Kuldmunal võidavad loomingulised ideed, mis peavad silmas eesmärki ja sihtgruppi.” Tääkre soovitab Kuldmunale tööde esitamisel olla võimalikult konkreetne, kuid samas professionaalne.
Üritusturunduse žürii esimehel Priit Mikul on konkursile suured ootused. “Ma tahaksin näha üritusi, kus on kasutatud nutikust ja lahendatud probleeme teistmoodi kui tavaliselt. Ma otsin uudset lähenemist. Ma tean, kui piiratud meil see turg on ja kui raske on tegelikult iga aasta pakkuda uut “ohoo momenti”. Seega loodan näha ägedaid ning loovaid lahendusi,” lausus Mikk.
Kuldmunale saab konkursitöid esitada SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele