Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas 10. veebruaril tööd laialdase moe- ja jaekaubanduskogemusega Kristel Sooaru.
Ta peab oma suurimateks väljakutseteks peab Viru Keskuse kui Eesti külastatavaima ostukeskuse positsiooni säilitamist läbi üha uuenevate ostu- ja meelelahutuskontseptsioonide pakkumise külastajatele.
“Viru Keskus on Eesti kaubanduskeskuste seas maamärk - koht, kus kõik jaekaupmehed tahavad oma esinduskauplusi näha ning kust kliendid ammutavad värsket moeinspiratsiooni. See on paik, kuhu minnakse kõigepealt vaatama, kas uued kollektsioonid on juba saabunud, keskus, mille erilised turundussõnumid on saanud klassikaks,” rääkis Kristel Sooaru.
Alati tuleb aga suunata pilk tulevikku, sest tänane ei ole kauaks piisav. “Inimesed väärtustavad üha rohkem oma isiklikku aega ning arvestavad mõjuga keskkonnale. Nii digitaalne kui füüsiline teekond peab kliendi jaoks olema võimalikult sujuv, samas pidevalt uusi emotsioone pakkuv. See moe- ja jaekaubanduse turunduse ees seisev igapäevane väljakutse koos suurepärase võimalusega osaleda Viru Keskuse peatses uuenemisprotsessis, olid asjaolud, mille pärast julgesin uue väljakutse vastu võtta," sõnas Sooaru. Tema eesmärgiks on Viru Keskuse brändi väärtuse kasvatamine, esindades kõikide meie üürnike huve, ja seeläbi pakkuda parimat kogemust meie külastajale.
“Tänasel konkurentsitihedal ja muutuval kaubandusmaastikul on kliendi eelistustes püsimiseks vaja keskenduda järjepidevale arengule, mistõttu oleme rõõmsad, et saime enne Viru Keskuse uuendamisfaasi oma meeskonda kaasatud niivõrd tugeva turundus- ja kaubandustaustaga praktiku,” kommenteeris Viru Keskuse tegevjuht Gertti Kogermann.
Kristel Sooaru omab rohkem kui 25 aastast kogemust erinevatest moe- ja jaekaubandusvaldkonna ettevõtetest, olles tegelenud mitmete erinevate valdkondadega kvaliteedijuhtimisest turunduse juhtimiseni. Oma edukaimateks projektideks peab ta meeste premium kaubamärgi BALTMAN muutmist ja edukat juhtimist aastatel 2009-2015 ning Tallink Grupi moekaubanduse kaupluste portfelli ülesehitamist aastatel 2017-2020.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.