Zürii hindab esimeses voorus esitatud töid kodutööna ja annab 25. veebruaril teada, kes teise vooru edasi pääsesid. Teise vooru esitlused ja zürii koosolek toimub 27. veebruaril ja auhinnad antakse üle Passwordi järelpeol 4. märtsil 2020.
Seekord on kaks uut kategooriat: väike eelarve ja sotsiaalkampaania. Samuti hindame brand activation'i kategoorias turupositsiooni hoidmist (mitte ainult kasvu).
Kategooriad on tänavu järgmised, lisandunud on kaks uut kategooriat:
•Efektiivne meediakasutus (ROI)
•Innovaatiline meediakasutus
•Brand activation (lansseering, bräniding/rebranding või ka turupositisooni hoidmine)
•Uuringupõhine/ consumer insight-il tuginev meediakasutus
•Väikese eelarvega kampaania (alla 5000 EUR)
•Sotsiaalne, ühiskondlikele probleemidele tähelepanu juhtiv kampaania
Zürii koosseis on järgmine:
Margus Reintal, Postimees Grupi turundusdirektor
Eve Kaljusaar, Ekspress Meedia turundusjuht
Kerttu Talvik, Httpool Eesti maajuht
Hanno Kindel, OMD juht
Maarja Kaalep, Mindshare'i juht
Osalema on oodatud nii agentuurid kui ka klientide majasisesed meediaosakonnad. Meediategu konkursi tingimused saab alla laadida
SIIT.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.