Tööde esitamise tähtaega konkursile Aasta Turundustegu 2020 on pikendatud 22. veebruarini. Võitjad selguvad turunduskonverentsil Password.
Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri.
Konkursile tööde esitamise tähtaega on pikendatud 22. veebruarini. Ootame töid esitama kõiki ettevõtteid, kus möödunud aastal head turundust tehti. Kvalifitseeruvad tööd, mille toimumise aeg langes kas täielikult või osaliselt 2020. aastasse.
Töö esitamiseks konkursile Aasta Turundustegu 2020
laadige siit alla ankeet ja saatke see hiljemalt 22. veeburaril 2021 e-posti aadressile
[email protected].
Konkursil osalemise tasu on 499 eurot (km-ga 598,80 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 4. ja 5. mail 2021
Passwordi konverentsile (mõlemal päeval), kusjuures osaleda saab nii Kultuurikatlas kohapeal kui ka virtuaalselt.
Eile sai valmis ka Aasta Turundusteo auhind:
Võitjad selguvad turunduskonverentsil
Password, kus publiku ette astuvad Aasta Turundustegu 2020 kuus finalisti, kelle seast žürii valib välja parima.
Žürii annab hindeid järgmise mudeli alusel: 50% tulemuslikkus, 25% innovaatilisus, 25% loovstrateegia. Žüriisse kuuluvad Annika Arras, Britte Maidra, Kristjan Seema, Mailis Timmi, Sander Maasik, Tarmo Pärjala, Liis Laisaar, Liia Pjatakova ja Kätrin Maidla.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.