• 19.02.20, 17:33

Nädala kampaania: Maks & Moorits uute hakklihapakendite turuletoomine

"Plastpakendi vähendamine on globaalne trend ja üha olulisem teema ka Eesti tarbijale. Seetõttu uskusime kindlalt, et just sellest saab meie kampaania keskne sõnum," sõnas Atria turundusjuht Mirjam Endla.
Kuigi uue pakendi valmistamiseks kulub üle 50% vähem plasti kui senistele karpidele, on pakendis tema sõnul täpselt sama suur kogus hakkliha kui enne.
  • Kuigi uue pakendi valmistamiseks kulub üle 50% vähem plasti kui senistele karpidele, on pakendis tema sõnul täpselt sama suur kogus hakkliha kui enne.
Klient: Atria / Maks & Moorits
Loovagentuur: Rakett
Meediaagentuur: CMSPHD
Kommunikatsiooniagentuur: Baltic ID
Produktsioon: Caviar Films

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele