Milos tegevjuht Brit Mesipuu viib kolmandat aastat järjest läbi küsitlust Eesti ettevõtete seas. Kutsume kõiki Best Marketingi lugejaid uuringus osalema, vastanute vahel läheb loosi viis vahvat auhinda.
Käesoleva uuringu eesmärk on välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseis ja selle lähitulevik.
Vastata saab kuni 30. aprillini 2020.
Vastanute vahel läheb loosi 5 auhinda:
1) Majutuspakett kahele koos privaatsauna ja hommikusöögiga Ööbikuoru Villas
2) Tasuta veebimajutus kaheks aastaks teenusepakkujalt Veebimajutus.ee
3) 3-kuuline ligipääs bestmarketing.ee
premium-sisule (kui ei taha loosiõnnele lootma jääda, siis vormista enda proovitellimus kohe
siin)
4) 2 tundi tasuta sotsiaalmeedia või Google Adsi konsultatsiooni omal valikul Milos reklaamilt Tartus
5) 1,5 tunnine sisuturunduse videoloeng Brit Mesipuult
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.