• 09.04.20, 15:25

Facebook jagab Euroopa meediaväljaannete toetuseks 3 miljonit dollarit

Ajendatuna COVID-19 pandeemia levikust kõikjal maailmas, lõi Facebook koostöös Euroopa Ajakirjanduskeskusega COVID-19 toetusfondi meediaväljaannetele, et tagada inimeste ligipääs kriitilisele teabele ka kriisiolukorras.
Facebook tahab aidata viirusest räsitud ajakirjandust.
  • Facebook tahab aidata viirusest räsitud ajakirjandust.
Täna teatasid Facebook Journalism Project (FJP) ja Euroopa Ajakirjanduskeskus (EJC), et alustavad koostööd koroonakriisist mõjutatud ajakirjanike toetamiseks. Ühiselt luuakse Euroopa ajakirjanduse COVID-19 toetusfond, mis aitab ajakirjanikel üle Euroopa tuua inimesteni olulised lood just siis, kui neid kõige rohkem vaja on.
"Kohalikud uudisväljaanded kogu Euroopas võitlevad ellujäämise nimel," sõnas Euroopa Ajakirjanduskeskuse direktor Adam Thomas. "Viirusest mõjutatuna on ajakirjanikud sunnitud inimestele hädavajalikku teavet pakkuma minimaalsete ressursside juures. Ilma toetuseta ei suuda meediaväljaanded võidelda valeinformatsiooni vastu ja kindlustada kodanike ligipääsu faktidel põhinevale infole. Euroopa ajakirjanduse COVID-19 toetusfond on loodud selleks, et kaitsta kõiki neid ajakirjanikke, kes teevad kriisi ajal oma kogukondadega tihedat koostööd."
Euroopa Ajakirjanduskeskus kasutab Facebooki annetatud 3 miljonit dollarit, et viia see väike- ja keskmise suurusega meediaettevõteteni, kes seda rasketel aegadel kõige enam vajavad. Rahastamisotsuseid ning toetusi haldab Euroopa Ajakirjanduskeskus Facebookist sõltumatult, see tähendab, et toetused ei sõltu Facebooki tööriistade või toodete kasutamisest.
Toetusi saab kasutada selliste algatuste jaoks nagu spetsiaalse COVID-19 infolehe käivitamine, palgafondi tõstmine, vabakutseliste ajakirjanike palkamine või kogukonnarühmade loomine, veebisündmused ning muidugi ka töö jätkamiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele