Koroonaviiruse levikuga kaasnenud majandussurutis on Eesti eraõiguslike raadiote sissetulekutest pühkinud 60 protsenti ja sama suurt kahju oodatakse terveks teiseks kvartaliks, kirjutab Äripäev.
- Raadiote reklaamikäive on kahanenud 60 protsenti, mistõttu ringhäälingute liit palus valitsuselt toetust. Foto: Liis Treimann
“Aastaga kahanes raadiokanalite reklaamimüügi käive märtsis 25 protsenti ehk 220 000 eurot ning aprillis 60 protsenti ehk 620 000 eurot,” kirjutas ringhäälingute liidu esimees Toomas Vara valitsusele saadetud pöördumises.
“Selle aasta teises kvartalis kokku prognoosime eelmise aasta sama perioodiga võrreldes vähenemist 55–60 protsenti ehk 1,75 miljonit eurot. Kokku on perioodil märts–juuni raadioreklaami turult kadunud hinnanguliselt 2 miljonit eurot,” lisas ta.
Loe Äripäevast, millised on ringhäälingute liidu poolt välja pakutud lahendused, millega valitsus Eestis tegutsevaid raadioringhäälinguid toetada võiks.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.