18. augustil toimub Tallink Spa & Conference Hotellis sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus oma valdkonna asjatundjad annavad praktilisi nõuandeid, kuidas muuta oma töö veelgi tõhusamaks ja reklaamid veelgi ägedamaks, et võtta sotsiaalmeedia kampaaniatest maksimum.
- Eriolukorrast tulenevate piirangute tõttu leiab algselt 3. juunil toimuma pidanud konverents aset 18. augustil.
Konverentsil esinevad (nimekiri täieneb jooksvalt):
Holini asutaja Taavi Kalvi
Promoty asutaja ja juht Aleks Koha ning Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula
Goal Marketingi strateeg ja koolitaja Olesija Saue
Agentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval
Agentuuri Vurr loovjuht, režissöör ja produtsent Lauri Pedaja
Kujundusprogrammide koolitaja Andres Jalak
Erineva jälgijate arvuga mõjuisikud Kristjaana Mere, Ilja Toome ja Merlin Kase
Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Andrus Kiisküla
Konverentsi moderaator on turunduskonsultant ja spordientusiast Sandra Raju
Kuni 22. juunini kehtib soodushind 99 eurot (km-ga 118,80 eurot).
Ürituse koostööpartner on Promoty.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.